فروم های ایرانی

ساخت وبلاگ

سلام
به علت مسافرت کاری و عدم دسترسی با دفتر تصمیم گرفتم که فروشگاه را به فروش برسانم
فروشگاه ساز میکس ایران هست و با سیستم همکاری در فروش
امکانات فروشگاه میک را که میدونید اما یکسرس امکانات خودمون اضافه کردیم بهش
1- امکان تعیین قیمت توسط همکار
2- دارای 2 قالب
3- امکان درجه بندی همکار در 7 گروه و دادن مزایا مختلف برای هر سطح

ارزش خود سیستم با امکانات جدیدش حدود 2 میلیون تومان هست
سایت دارای 3 دامین میباشد و همچنین دارای نماد اعتماد و دگاه پرداخت بانک ملت
حدود 1800 همکار ثبت نام کردن که حدود 5 درصد از آن فعال می باشند

متاسفانه دو مرحله بخشی از اطلاعات فروشگاه در این 3 سال پاک شد یک بار هارد سوخت و یک بار هنگام آبدیت کردن بخشی از اطلاعات مشتریان پاک شد اما 4000 تلفن مشتری که سفارش توزیع شده داشتن تونستم استخراج کن و به خریدار تحویل داده خواهد شد

علاوه بر فروشگاه یک سایت ویژه معرفی سیستم همکاری در فروش و یک فروشگاه با سیستم وردپرس هم هست که آنها نیز به خریدار انتقال داده خواهد شد

دامین ها همه 1 سال اعتبار دارند
میزان درآمد و اثبات فروش نیز به صورت پیام خصوصی ارسال خواهد شد
سوددهی فروشگاه میانگین از یک میلیون پانصد تا دو میلیون بوده ( البته همه میدونیم بستگی به فعالیت داره و این میزان ه میتونه به صفر برسه و هم میتونه به بالای 10 میلیون در ماه)
کلیه اجناس فروشگاه نیز به طور جداگانه زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد
قیمت پایه 4 میلیون

ارتباط با تلگرام
09124490820

فروم های ایرانی...
ما را در سایت فروم های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرومی xn----ymc5aj58ab41atj بازدید : 196 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 23:19

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

فروم های ایرانی...
ما را در سایت فروم های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرومی xn----ymc5aj58ab41atj بازدید : 175 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 23:19

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

فروم های ایرانی...
ما را در سایت فروم های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرومی xn----ymc5aj58ab41atj بازدید : 202 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 23:19

فرق اصلی میان بازاریابی و تجارت الکترونیکی در آن است که تجارت یعنی فروش با کمک افراد ،اما بازاریابی الکترونیکی یعنی فروش با کمک اطلاعات. در تجارت رایج، انعطاف پذیری بالایی وجود دارد زیرا افراد درگیر کار هستند. مشتریان می توانند، سؤال کنند و متصدیان فروش می توانند آنان را هدایت و راهنمایی کنند. در بسیاری مواقع، مشتری اصلاً نمی داند که دقیقاً چه می خواهد. همیشه گفته می شود که یک فروش بزرگ یعنی این که مشتری برای خرید یک کالای صد دلاری وارد فروشگاهی شود و سپس با صرف پانصد دلار برای پنج کالا آن فروشگاه را ترک کند.

مشکل تجارت این است که بسیاری از روندهای زائد و پر هزینه را شامل می شود . روش تجارت قدیمی همان وجود فروشگاه های معمول در پیرامون ما است. اوج بازاریابی را می توان در همین فروشگاه ها شاهد بود. صاحبان فروشگاه اکثر مشتریان خود را می شناختند و آماده گفتگویی دوستانه با آنها بودند. این فروشگاه ها رواج داشتند، تا این که سوپرمارکت های بزرگ جایگزین آنها شدند و امکان انتخاب هایی بیشتر با قیمت هایی ارزان تر را برای مشتریان فراهم می کردند.

کسب و کاراینترنتی مانند آن است که ما ایده یک سوپرمارکت بزرگ را به نتیجه ای منطقی رسانده باشیم.[برای مشاهده لینک ها ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید و یا هم اکنون در انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران ثبت نام کنید] حرفه ای تجارت الکترونیک دارای اطلاعات لازم برای پاسخ دادن به پرسش های شما است. قیمت محصولات چه قدر است؟ اگر من تعداد بیشتری کالا بخرم آیا تخفیفی دریافت خواهم کرد؟ این محصولات چه سایزی دارند؟ ویژگی های اصلی آنها چه هستند؟ محصولات چه زمانی موجود و در دسترس هستند؟ زمان تحویل آنها چقدر است؟ دیگر مشتریان چه نظری درباره این محصولات دارند؟ عملی ساختن صحیح تجارت الکترونیک و ساخت و [برای مشاهده لینک ها ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید و یا هم اکنون در انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران ثبت نام کنید] برای آن کاری بسیار دشواری است. یک [برای مشاهده لینک ها ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید و یا هم اکنون در انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران ثبت نام کنید] تجارت الکترونیک باید هم ساده باشد و هم دقیق،واضح و مطمئن. اطلاعات موجود در چنین سایتی باید به تمامی سؤالات بازدیدکنندگان پاسخ دهد. اکنون مشخص شده که نوع [برای مشاهده لینک ها ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید و یا هم اکنون در انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران ثبت نام کنید]چندان مهم نیست زیرا بسیاری از مشتریان از این که کالاهای گران قیمت را از طریق شبکه بخرند، هراس دارند. آنان می خواهند با کسی حرف بزنند یا از طریق ایمیل با او ارتباط برقرار کنند تا بدانند، که واقعاً با فروشندگانی واقعی طرف هستند. تحقیقی که به تازگی صورت گرفته نشان می دهد که چهل درصد بازدیدکنندگان اظهار داشته اند که زمانی نسبت به یک [برای مشاهده لینک ها ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید و یا هم اکنون در انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران ثبت نام کنید]اعتماد می کنند که بتوانند از طریق پست الکترونیک با کسی ارتباط برقرار کنند.

- استراتژی های کسب و کار الکترونیک هنگامی کارآمد و تاثیرگذار خواهد بود که:

۱) شرکت زیر پوشش یک نام تجاری (برند) معتبر وجود داشته باشد
۲) شرکت بتواند به شکلی اثربخش، کالاها و محصولات فیزیکی خود را با امکانات شبکه ای و الکترونیکی خویش مرتبط سازد
۳) محصولات به حمایت انسانی برای فروخته شدن نیاز داشته باشند
4 ) بتوان محصول را به صورت الکترونیکی تحویل داد (محصولاتی مانند نرم افزار، موسیقی)
5 ) بتوان محصول را به صورت کتبی و پیام هایی ساده تشریح کرد
6 ) محصول با کیفیتی مناسب و تاثیر گذارباشد و بر اساس شرایط جغرافیایی مشتری تحویل شود
7 ) هزینه تحویل محصول درصد اندکی از هزینه کلی آن باشد

• ترکیب دنیای واقعی و مجازی

[برای مشاهده لینک ها ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید و یا هم اکنون در انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران ثبت نام کنید] همانند ایجاد یک فروشگاه در یک جای دور افتاده مثل قطب شمال است. زیرا کسی نمی داند که شما در آنجا هستید. بسیاری از شرکت های الکترونیکی به این نتیجه می رسند که هزینه تبلیغاتشان برای این که خود را به مشتریان معرفی کنند، آن قدر بالا است که گاهی اوقات عملاً ادامه کار آنها را غیرممکن می سازد.

شرکت هایی که بتوانند امکانات فیزیکی خود را با امکانات شبکه ای و الکترونیکی در هم آمیزند، موفقیت بیشتری کسب می کنند.

americanonline [برای مشاهده لینک ها ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید و یا هم اکنون در انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران ثبت نام کنید] است که با فن آوری ساده ای کار خود را آغاز کرد. این شرکت درک بسیار بالایی از اینترنت و کاربران آن دارد.[برای مشاهده لینک ها ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید و یا هم اکنون در انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران ثبت نام کنید] معتقد است که امروزه اینترنت مانند یک انتشاراتی بزرگ و جهانی است.

سایت یاهو نیز با این ذهنیت شکل گرفت مردم به جای انتخاب های نامحدود به دنبال انتخاب های محدود هستند. به همین دلیل است که یاهو از سردبیران مختلفی برای انتخاب بهترین [برای مشاهده لینک ها ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید و یا هم اکنون در انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران ثبت نام کنید] ها بهره می برد. یاهو به یک موتور جستجوی قوی در سطح جهان تبدیل شده است. یاهو به کمک سردبیران قوی خود، این امکان را فراهم کرده تا کاربران به بهترین [برای مشاهده لینک ها ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید و یا هم اکنون در انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران ثبت نام کنید] های ممکن دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت نیز با انتشار خبرنامه خود که تنها سه ستون داشت وارد دنیای شبکه شد. ستون سمت چپ آن امکان جستجو در شبکه را فراهم می کرد. بقیه صفحات نیز پر از اطلاعاتی در مورد آخرین پیشنهادها، محصولات و دستاوردهای شرکت مایکروسافت بود.
• کسب و کار الکترونیکی

اینترنت می تواند باعث کارآمدتر شدن فعالیت های کسب و کار شود. کسب و کار الکترونیکی اقدامی در همین زمینه است. آنچه مسلم است، این است که به کمک فرآیندهای کسب و کار الکترونیکی می توان تا حد زیادی در هزینه ها صرفه جویی کرد.اجرای فرآیندهای کسب و کار الکترونیکی به این شرکت امکان داده تا به تمرکز بیشتری در قبال بانک های اطلاعاتی خود دست یابد.

مشتریان امروز افرادی آگاه و مطلع هستند. می توان گفت که دیگر مفاهیمی به نام زمان و بازار برای محصولات وجود ندارند و برای همیشه از میان رفته اند. این امر به معنای آن است که شرکت ها باید بیش از پیش با مشتریان خود در تعامل باشند تا بتوانند به بازخوردهای اطلاعاتی آنها دست یابند و با سرعت بالا نیازها و تقاضاهای آنان را برآورده سازند. اینترنت می تواند این نوع تعامل و ارتباط نزدیک میان مشتریان و شرکت ها را تسهیل کند.

یک روند کلیدی امکان دستیابی به نرم افزارهای مختلف از طریق اینترنت است. اگر این کار به درستی صورت گیرد می تواند باعث صرفه جویی هنگفت و نیز افزایش کارآیی و اثربخشی شرکت ها شود.
• خلاصه

[برای مشاهده لینک ها ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید و یا هم اکنون در انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران ثبت نام کنید]،مانند ایجاد یک نشریه است. شما باید از آن برای برقراری ارتباط با افراد درون ارگان، عرضه کنندگان بیرون از ارگان، مشتریان و غیره استفاده کنید. کیفیت [برای مشاهده لینک ها ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید و یا هم اکنون در انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران ثبت نام کنید]، به مشتریان، کارکنان و تمامی سهامداران شرکت این امکان را می دهد تا اطلاعات مورد نیاز خود را با سرعت و دقت بالا دریافت کنند.

می توان اطلاعات مناسب را در یک [برای مشاهده لینک ها ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید و یا هم اکنون در انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران ثبت نام کنید]مناسب و با هزینه ای مناسب به دست آورد. این امر باعث می شود که مشتریان به اطلاعات بهتری در مورد سازمان و محصولات و خدمات آن دست یابند و بنابراین احتمال خرید آنان از چنین سازمانی افزایش می یابد.

بهترین [برای مشاهده لینک ها ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید و یا هم اکنون در انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران ثبت نام کنید]، وب سایتی است که ساده بودن خود را حفظ کند. بهترین استراتژی های استفاده از [برای مشاهده لینک ها ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید و یا هم اکنون در انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران ثبت نام کنید] باید با استراتژی کلی آن شرکت تلفیق شوند.

منبع : [برای مشاهده لینک ها ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید و یا هم اکنون در انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران ثبت نام کنید]

فروم های ایرانی...
ما را در سایت فروم های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرومی xn----ymc5aj58ab41atj بازدید : 194 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 21:47

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

فروم های ایرانی...
ما را در سایت فروم های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرومی xn----ymc5aj58ab41atj بازدید : 204 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 21:47

قبل از هر گونه تماسی ابتدا دفتر ثبت تماس های خود را آماده کنید. فراموش نکنید که ثبت تماس ها و نتایج آنها در هر مرحله ای از فروش الزامی است و در پیشرفت کار به شما کمک میکند. اکنون شماره هایی پیش روی شماست که هنوز حتی مشخص نیست که بتوانید به درستی سر صحبت را با آنها به گونه ای شروع کنید که صاحبان این شماره ها اشتیاق پیدا کنند با شما ادامه دهند. گفتیم «شروع»! شروع، اولین مرحله از مراحل ۴ گانه ی فروش تلفنی است.

 مرحله ی شروع یکی از مهم ترین مراحل فروش است. چون اگر در این مرحله نتوانید اشتیاق لازم را در مشتری ایجاد کنید، مجبور خواهید شد قید ۳ مرحله ی بعدی را بزنید. معمولاً فروشندگان عادی انتظار دارند در اغلب تماس ها جواب نه بشنوند و پیش خودشان بگویند که «خب! مشتری تمایلی نداشت! تقصیر من چیه؟!» اشتباه فروشندگان عادی در همینجاست! اول اینکه کسی که شماره اش را برای بار اول میگیرید و میخواهید او را برای مراحل بعدی مشتاق کنید، هنوز مشتری شما نیست!

او فقط مخاطب خشک و خالی تماس تلفنی شماست. این مخاطب فقط یک فرصت برای شماست تا از او یک مشتری بالقوه بسازید و این بستگی به مهارت و پی گیری شما دارد. البته باید به این نکته توجه داشت که اعتماد نداشتن اولیه و جبهه گرفتن مخاطب در تماس ابتدایی یک واکنش غریزی و طبیعی است، یعنی موضع گیری نسبت به فرد ناشناسی که تماس گرفته و ادعا میکند کالا یا خدماتی را ارائه میکند که میتواند کمک حال او باشد و تغییری در زندگی یا کسب و کار او پدید آورد. بنابراین این واکنش منفی و موضع تدافعی را به حساب زیر سؤال رفتن خودتان یا محصولتان نگذارید. این واکنش منفی نشان میدهد که هم شما کمی در باز کردن سر صحبت با مشتری ضعیف عمل کرده اید و هم نتوانسته اید با سؤالات مطلوب و نکته ای، توجه او را به این قضیه جلب کنید که «به نظرم کالایی/خدماتی که این فروشنده داره درباره ش توضیح میده، ارزش بیشتر فکر کردن رو داره…!»

هم زمان که دارید با مخاطب خود گفتگو میکنید، واکنش های او را نیز بررسی و تجزیه و تحلیل کنید و ببینید در ادامه ی گفتگو با او یا در تماس ها دیگر چه تغییراتی را باید در روش کار خود بدهید. به اعداد و  ارقامی که در دفتر ثبت تماس ها وارد میکنید بی توجهی نکنید. آنها ملاک شما برای ارزیابی عملکردتان هستند. اگر بهتر نمیشوید پس دارید بدتر میشوید. روش خود را تغییر دهید تا از مشتری جواب مورد را نظر بگیرید.

در ابتدای مطلب گفتیم که نحوه ی شروع گفتگو با مشتری است که تعیین میکند به مراحل ۲ تا ۴ خواهید رفت یا نه. در این مرحله، معمولاً از کسی نمی شنویم که بگوید «لطفاً دیگه به من زنگ نزنید!» یا «لطفاً مزاحم نشوید!» در عوض، جملاتی که میشنویم، شبیه به این هستند: «اجازه بدید در موردش بیشتر فکر کنم!»، «باید در این مورد فکر کنم!»، «فرصتش رو ندارم!»، «باید با یک نفر مشورت کنم…!» و مواردی از این قبیل. به این جملات خوش بین نباشید!

اگر در همان ابتدای شروع کار کردن روی مخاطب، نتوانید میخ خود را بکوبید و او را به مرحله ی دوم بکشانید، بهتر است فاتحه ی فروش را بخوانید! این قضیه ربطی به این ندارد که شما در صحبت هایتان چقدر روی نیاز مخاطب تان زوم و تمرکز کرده اید. در هر صورت، پیشرفتی نخواهید داشت. البته به این نکته توجه داشته باشید که برخورد برخی مخاطبان به شکلی است که اصلاً امیدی به تغییر عقیده ی آنها نیست. پس بهتر است در صورت مواجهه با چنین برخوردهایی، وقت تان را برای آنها تلف نکنید، و با انتخاب هوشیارانه ی مخاطب و مدیریت شیوه ی ارتباطی تان، مراحل مختلف فروش را در جهت صحیح مدیریت کنید.

  مرحله ی دوم، مرحله ی دریافت اطلاعات از مخاطب است. در این مرحله است که شما بعد از گذراندن مرحله حیاتی اول، توانسته اید مخاطب را با خودتان همراه کنید به سمت مراحل بعدی. به عبارت دیگر، مخاطب شما برای همراهی با شما در مراحل بعدی، چراغ سبز نشان داده، و این تنور داغی است که باید هرچه زودتر خمیر خود را به آن بچسبانید! حالا سؤال اینجاست که این اطلاعات شامل چه مواردی است؟! در ابتدای صحبت مان گفتم که اشاره به “نیاز” مشتری، برای او جلب توجه نمیکند. شما باید کالا یا خدماتی را به مشتری ارائه کنید که در مقایسه با کالا یا خدماتی که در حال حاضر در اختیار دارد و استفاده میکند، امتیازات و مزایای بیشتری داشته و به اصطلاح یک سر و گردن بالاتر و بهتر باشد. چرا کالا/خدمات شما را جایگزین کالا/خدمات فعلی خود نمیکند؟

چون اجباری برای جایگزینی آن ندارد و با روال و طرز استفاده از آن خو گرفته و برایش مهم و قابل قبول است. از کجا معلوم که برایش مهم است؟! از آنجا که همین حالا هم دارد از آن استفاده می کند! بنابراین باید بین کالا یا خدمات خود و کاری که او مشغول به انجام  آن است ارتباط برقرار کنید و به او بگویید که کالا/خدماتی که در حال حاضر دارد استفاده میکند، در عین حال که ممکن است مزایایی داشته باشد، معایب و نقص هایی هم دارد، و اینکه کالا/خدمات شما نه تنها آن معایب را ندارد، بلکه امتیازاتی را نیز در مقایسه با مورد مشابه خود دارد.

از طریق مطرح کردن سؤالاتی که بتوانید با بررسی پاسخ های مشتری، به نقاط ضعف و خلأهای کاری او پی ببرید و اینکه آیا کالا/خدمات شما میتواند نیاز کاری او را برطرف کند یا نه. وقتی بتوانید بین کالا یا خدمات تان و کاری که مشتری در حال انجامش است و راحت و باکیفیت انجام دادن آن کار برایش بیش از هر چیزی مهم است، ارتباط برقرار کنید، آن وقت با خیال آسوده میتوانید سراغ مرحله ی سوم بروید: ارائه ی پیشنهاد

اکنون که متوجه شده اید که محصول شما به درد مشتری تان میخورد، باید این ارتباط را به او هم منتقل کنید تا متوجه شود با خرید و استفاده از محصول شما، به لحاظ کاری در شرایط بهتری قرار میگیرد. البته ناگفته واضح است که در این مرحله قرار است «نه»های بسیاری بشنوید! نترسید! فقط فروشندگان ضعیف و ناشی در این شرایط جا میزنند و از پیگیری و ادامه ی کار منصرف میشوند. اینکه فقط «بله»های خود را ثبت کنید و بیخیال «نه»ها شوید، یعنی ضعف و ناکارآمد بودن روشهای خود را انکار کرده اید و اینکه در سنجش انتظارات مشتری دچار مشکل و سردرگمی خواهید شد. رمز موفقیت شما در فروش محصولتان در این مرحله، کار کردن، پیگیری و سماجت روی «نه» هایی است دریافت میکنید.

این «نه»ها در واقع جزئی عادی از بخش بزرگتری از فرآیند فروش هستند. در واقع وقتی از مشتری لحنی تردیدآمیز یا منفی دریافت میکنید، بجای عقب نشینی، سؤالی شبیه به این بپرسید: «به نظر من که پیشنهادم مناسب کار شماست. نظر شما چیست؟» در این صورت، او مجبور میشود به دو طریق پاسخ دهد: «خب، به نظر من هم کالا/خدمات شما میتونه به درد کار من بخوره!» یا اینکه بگوید «نه، راستش را بخواهید، فکر نمیکنم کالا/خدمات شما بتونه برای کار من مفید باشه!» در صورتی که پاسخ دوم را دریافت کردید، میتوانید بپرسید «خب، چرا فکر میکنید کالا/خدمات ما مناسب کسب و کار شما نیست؟» این سؤالی است از هر لحاظ به نفع شما تمام میشود. وقتی مشتری شما دلیل نپذیرفتن کالا یا خدمات شما را توضیح دهد، متوجه خواهید شد که اشکال کار در کجاست.

در این صورت میتوانید از نقص و اشکال پیشنهادتان یا محصول تان باخبر بشوید و در صورت امکان در جهت رفع و تصحیح آن تلاش کنید. در هر صورت، ارتباط خود را با مشتری ای که تا به این مرحله با شما همراه بوده قطع نکنید.

هرچه تماس ها و پیگیریهای بیشتری داشته باشید، مشتری را بیشتر در چرخه ی فروش درگیر میکنید و به نتیجه ی کار- که فروش محصول تان است- نزدیکتر خواهید شد. باز هم تکرار میکنم که پیشنهاد شما باید با چیزی که مخاطب شما به آن علاقه دارد هماهنگی داشته باشد: یعنی کاری که انجام میدهد و ابزار و روش هایی که برای انجام آن کار مورد استفاده قرار میگیرد. باید به او خاطرنشان کنید که کالا یا خدمات شما به او کمک میکند تا به هدفی که از انجام آن کار دنبال میکند، راحت تر و سریع تر دست پیدا خواهد کرد.

مرحله ی آخر، قطعی کردن فروش نام دارد. این مرحله مخصوص مشتریان بالقوه ای است که تا درصد بالایی در مورد مفید و مورد استفاده بودن کالا یا خدمات شما متقاعد شده اند. با این حال، در مورد آنهایی که زمان های دقیق تری را برای ملاقات با شما یا پیگیری پیشنهادتان تعیین میکنند (فردا ۱۰ و ۳۰ دقیقه ی صبح برای پیگیری موضوع در دفتر فروش شما، در خدمت تان خواهم بود…) بیشتر وقت بگذارید و برای آنها اولویت قائل شوید. در عین حال، در دفتر خود ثبت کنید که از بین تماس هایی که داشته اید (در هفته یا ماه یا فصل گذشته)، چند مورد از آنها تا مرحله ی دوم، سوم و بخصوص مرحله ی چهارم رسیده اند. ارزیابی این اعداد و آمارهای ثبتی، به شما در ارزیابی عملکردتان در کلیه ی مراحل فروش کمک بسیاری میکند.

خلاصه کلام:تمام نیروی خود را روی تحقق مرحله ی آخر، یعنی قطعی کردن فروش متمرکز کنید. در این صورت میتوانید درآمدی را که برای خود تعیین کرده اید، در زمان کوتاه تری محقق کنید. درباره اش فکر کنید! مهم ترین رسالت و وظیفه ی شما در زندگی، این است که آرزوهایتان را شناسایی کنید و برای تحقق و تبدیل شان به واقعیت، از هیچ کار و تلاشی کوتاهی نکنید! حتماً این کار را انجام دهید، چون هیچ چیز لذت بخش تر از موفقیت و تحقق آرزوهایتان نیست!

[برای مشاهده لینک ها ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید و یا هم اکنون در انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران ثبت نام کنید]

شرکت [برای مشاهده لینک ها ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید و یا هم اکنون در انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران ثبت نام کنید]ادریس

فروم های ایرانی...
ما را در سایت فروم های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرومی xn----ymc5aj58ab41atj بازدید : 207 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 21:47

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

فروم های ایرانی...
ما را در سایت فروم های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرومی xn----ymc5aj58ab41atj بازدید : 238 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 19:38

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

فروم های ایرانی...
ما را در سایت فروم های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرومی xn----ymc5aj58ab41atj بازدید : 202 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 19:38

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

فروم های ایرانی...
ما را در سایت فروم های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرومی xn----ymc5aj58ab41atj بازدید : 196 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 19:38

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

فروم های ایرانی...
ما را در سایت فروم های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرومی xn----ymc5aj58ab41atj بازدید : 193 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 17:37

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

فروم های ایرانی...
ما را در سایت فروم های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرومی xn----ymc5aj58ab41atj بازدید : 170 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 17:37

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

فروم های ایرانی...
ما را در سایت فروم های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرومی xn----ymc5aj58ab41atj بازدید : 223 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 17:37

با سلام.
نمایندگی هاست ابری حرفه ای هم به زیر مجموعه سایت سرور مرکزی اضافه شد.
دوستان میتوانند پلن مورد نظر خودشون را انتخاب کنند و از تخفیف ویژه برای ماه اول سایت بهره مند شوند.
آدرس مستقیم برای انتخاب نمایندگی:[برای مشاهده لینک ها ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید و یا هم اکنون در انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران ثبت نام کنید]
بخش پرتال برای کاربران:[برای مشاهده لینک ها ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید و یا هم اکنون در انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران ثبت نام کنید]
پشتیبانی آنلاین:[email protected]
و اما قیمت پلن ها:
نمایندگی 10 گیگابایتی

فضا : 10 گیگابایت

ترافیک ماهیانه : نامحدود

کنترل پنل : Cpanel/WHM

بک آپ گیری : روزانه ، هفتگی ، ماهیانه

تعداد اکانت ایمیل : نامحدود

تعداد بانک اطلاعاتی : نامحدود

تعداد ساب دامین : نامحدود

تعداد پارک دامین : نامحدود

وب سرور : LiteSpeed

ورژن پی اچ پی:انتخابی توسط خود کاربر

اکانت سي پنل مجاز :نامحدود

تحويل : پس از پرداخت آنلاين

IP اختصاصي:در صورت درخواست

150,000ریال ماهانه

448,000ریال سه ماهه

898,000ریال شش ماهه
نمایندگی 20 گیگابایتی

فضا : 20 گیگابایت

ترافیک ماهیانه : نامحدود

کنترل پنل : Cpanel/WHM

بک آپ گیری : روزانه ، هفتگی ، ماهیانه

تعداد اکانت ایمیل : نامحدود

تعداد بانک اطلاعاتی : نامحدود

تعداد ساب دامین : نامحدود

تعداد پارک دامین : نامحدود

وب سرور : LiteSpeed

ورژن پی اچ پی:انتخابی توسط خود کاربر

اکانت سي پنل مجاز :نامحدود

تحويل : پس از پرداخت آنلاين

IP اختصاصي:در صورت درخواست

270,000ریال ماهانه

808,000ریال سه ماهه

1,618,000ریال شش ماهه

فروم های ایرانی...
ما را در سایت فروم های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرومی xn----ymc5aj58ab41atj بازدید : 192 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 16:28

با سلام به دوستان عزیز.

هاستینگ سرور مرکزی شروع به ارائه خدمات انواع هاست به دوستان عزیز کرده است.

قیمت ها واقعا پایین در نظر گرفته شده است تا دیگه نگران قیمت بالای هاست نباشید.

پشتیبانی تا جایی که بتونیم هر تیکت را در کمتر از 30 دقیقه پاسخ خواهیم داد.

تجربه فراوان داریم پس نگران امنیت و دیگر خدمات از سمت هاستینگ ما نباشید.

آدرس سایت ما : [برای مشاهده لینک ها ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید و یا هم اکنون در انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران ثبت نام کنید]

و آدرس پرتال پشتیبانی ویژه برای کاربران : [برای مشاهده لینک ها ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید و یا هم اکنون در انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران ثبت نام کنید]

ایمیل جهت پشتیبانی مستقیم: [برای مشاهده لینک ها ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید و یا هم اکنون در انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران ثبت نام کنید]

با این حال من قیمت های هاست هارا برای دوستان ارائه میدم امید است بتونیم در خدمت شما باشیم.
پس حتما برای یک بار هم که شده امتحان کنید.
هاست 100 مگابایتی

فضا: 100 مگابایت بر روی هارد ssd

پهنای باند ماهیانه:نامحدود

سی پنل: آخرین نسخه

MYSQL : بله

دامین های قابل اتصال:نامحدود

سایر امکانات: نامحدود - ادون دومین انتخابی

نصب و تحویل: آنی!

امکان ریدایرکت: بله

مجهز به انتي ويروس ، فايروال و آنتي ديداس: بله

سیستم عامل: کلود لینوکس(ابری)

استفاده از کنترل پنل cPanel

وب سرور قدرتمند LiteSpeed

ضد اسپم: بله

آنتی شل و اسکنر قدرتمند eXploit Scanner: بله

بک آپ هفتگی / ماهانه : بله

تحویل فوری و آنلاین : بله

9,000ریال ماهانه

25,000ریال سه ماهه

60,000ریال شش ماهه
هاست 200 مگابایتی

فضا: 200 مگابایت بر روی هارد ssd

پهنای باند ماهیانه:نامحدود

سی پنل: آخرین نسخه

MYSQL : بله

دامین های قابل اتصال:نامحدود

سایر امکانات: نامحدود - ادون دومین انتخابی

نصب و تحویل: آنی!

امکان ریدایرکت: بله

مجهز به انتي ويروس ، فايروال و آنتي ديداس: بله

سیستم عامل: کلود لینوکس(ابری)

استفاده از کنترل پنل cPanel

وب سرور قدرتمند LiteSpeed

ضد اسپم: بله

آنتی شل و اسکنر قدرتمند eXploit Scanner: بله

بک آپ هفتگی / ماهانه : بله

تحویل فوری و آنلاین : بله

12,000ریال ماهانه

28,000ریال سه ماهه

63,000ریال شش ماهه
هاست 500 مگابایتی

فضا: 500 مگابایت بر روی هارد ssd

پهنای باند ماهیانه:نامحدود

سی پنل: آخرین نسخه

MYSQL : بله

دامین های قابل اتصال:نامحدود

سایر امکانات: نامحدود - ادون دومین انتخابی

نصب و تحویل: آنی!

امکان ریدایرکت: بله

مجهز به انتي ويروس ، فايروال و آنتي ديداس: بله

سیستم عامل: کلود لینوکس(ابری)

استفاده از کنترل پنل cPanel

وب سرور قدرتمند LiteSpeed

ضد اسپم: بله

آنتی شل و اسکنر قدرتمند eXploit Scanner: بله

بک آپ هفتگی / ماهانه : بله

تحویل فوری و آنلاین : بله

20,000ریال ماهانه

55,000ریال سه ماهه

115,000ریال شش ماهه
هاست لینوکس 1000 مگابایتی

فضا: 1000 مگابایت بر روی هارد ssd

پهنای باند ماهیانه:نامحدود

سی پنل: آخرین نسخه

MYSQL : بله

دامین های قابل اتصال:نامحدود

سایر امکانات: نامحدود - ادون دومین انتخابی

نصب و تحویل: آنی!

امکان ریدایرکت: بله

مجهز به انتي ويروس ، فايروال و آنتي ديداس: بله

سیستم عامل: کلود لینوکس(ابری)

استفاده از کنترل پنل cPanel

وب سرور قدرتمند LiteSpeed

ضد اسپم: بله

آنتی شل و اسکنر قدرتمند eXploit Scanner: بله

بک آپ هفتگی / ماهانه : بله

تحویل فوری و آنلاین : بله

45,000ریال ماهانه

130,000ریال سه ماهه

270,000ریال شش ماهه
هاست لینوکس 2000 مگابایتی

فضا: 2000 مگابایت بر روی هارد ssd

پهنای باند ماهیانه:نامحدود

سی پنل: آخرین نسخه

MYSQL : بله

دامین های قابل اتصال:نامحدود

سایر امکانات: نامحدود - ادون دومین انتخابی

نصب و تحویل: آنی!

امکان ریدایرکت: بله

مجهز به انتي ويروس ، فايروال و آنتي ديداس: بله

سیستم عامل: کلود لینوکس(ابری)

استفاده از کنترل پنل cPanel

وب سرور قدرتمند LiteSpeed

ضد اسپم: بله

آنتی شل و اسکنر قدرتمند eXploit Scanner: بله

بک آپ هفتگی / ماهانه : بله

تحویل فوری و آنلاین : بله

65,000ریال ماهانه

190,000ریال سه ماهه

390,000ریال شش ماهه
هاست لینوکس 3000 مگابایتی

فضا: 3000 مگابایت بر روی هارد ssd

پهنای باند ماهیانه:نامحدود

سی پنل: آخرین نسخه

MYSQL : بله

دامین های قابل اتصال:نامحدود

سایر امکانات: نامحدود - ادون دومین انتخابی

نصب و تحویل: آنی!

امکان ریدایرکت: بله

مجهز به انتي ويروس ، فايروال و آنتي ديداس: بله

سیستم عامل: کلود لینوکس(ابری)

استفاده از کنترل پنل cPanel

وب سرور قدرتمند LiteSpeed

ضد اسپم: بله

آنتی شل و اسکنر قدرتمند eXploit Scanner: بله

بک آپ هفتگی / ماهانه : بله

تحویل فوری و آنلاین : بله

95,000ریال ماهانه

280,000ریال سه ماهه

565,000ریال شش ماهه

فروم های ایرانی...
ما را در سایت فروم های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرومی xn----ymc5aj58ab41atj بازدید : 201 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 16:28

با سلام سایت سرور مرکزی هاست دانلود هم به پلن های خود اضافه کرد.

امکانات:

ترافیک ماهیانه : نامحدود

تعداد اکانت FTP: نامحدود

تعداد ساب دامین : نامحدود

تعداد پارک دامین : نامحدود

اکانت ایمیل: ندارد

ادون دامین: ندارد

پشتیبانی آنلاین: ۲۴ ساعته

کنترل پنل : Cpanel

محل سرور : آلمان

قابلیت ارتقا: دارد

قیمت ها:

هاست دانلود 5 گیگ

30,000ریال ماهانه

58,000ریال سه ماهه

88,000ریال شش ماهه

هاست دانلود 10 گیگ

50,000ریال ماهانه

148,000ریال سه ماهه

298,000ریال شش ماهه

هاست دانلود 15 گیگ

70,000ریال ماهانه

208,000ریال سه ماهه

418,000ریال شش ماهه

هاست دانلود 20 گیگ

90,000ریال ماهانه

268,000ریال سه ماهه

628,000ریال شش ماهه

هاست دانلود 25 گیگ

11,000ریال ماهانه

328,000ریال سه ماهه

658,000ریال شش ماهه

هاست دانلود 30 گیگ

13,000ریال ماهانه

388,000ریال سه ماهه

77,800ریال شش ماهه

برای سفارش پ . خ دهید یا به سایت زیر مراجعه کنید.

[برای مشاهده لینک ها ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید و یا هم اکنون در انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران ثبت نام کنید]
id yahoo: info.servermarkazi​

فروم های ایرانی...
ما را در سایت فروم های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرومی xn----ymc5aj58ab41atj بازدید : 152 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 16:28

انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران

پیام سیستم

این موضوع وجود ندارد . ممکن است حذف شده باشد و یا لینک اشتباه وارد کرده باشید. اگر از موجودیت این لینک مطمئن هستید برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیریت سایت تماس بگیرید.

فروم های ایرانی...
ما را در سایت فروم های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرومی xn----ymc5aj58ab41atj بازدید : 90 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 15:18

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

فروم های ایرانی...
ما را در سایت فروم های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرومی xn----ymc5aj58ab41atj بازدید : 194 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 15:18

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

فروم های ایرانی...
ما را در سایت فروم های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرومی xn----ymc5aj58ab41atj بازدید : 185 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 15:18

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

فروم های ایرانی...
ما را در سایت فروم های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرومی xn----ymc5aj58ab41atj بازدید : 206 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 14:03

انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران

پیام سیستم

این موضوع وجود ندارد . ممکن است حذف شده باشد و یا لینک اشتباه وارد کرده باشید. اگر از موجودیت این لینک مطمئن هستید برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیریت سایت تماس بگیرید.

فروم های ایرانی...
ما را در سایت فروم های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرومی xn----ymc5aj58ab41atj بازدید : 85 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 14:03